I ove godine djeca su u porečkoj Talijanskoj osnovnoj školi Bernardo Parentin razgovarali o temama iz oblasti psihologije tijekom 15. Tjedna psihologije. Aktivnosti je osmislio i vodio školski psiholog, Goran Poropat. Teme koje je s djecom obrađivao prilagodio je dječjem uzrastu. Učenici od 1. do 4. razreda upoznavali su emocije kako bi bolje upoznali vlastito emocionalno funkcioniranje ali i ono svojih vršnjaka, roditelja i ljudi u okruženju uopće. Učenici su se imali priliku kreativno izražavati istražujući boje emocija i vrijednost prijateljstva kroz upoznavanje emocija u odnosima.
Radionice su bile usmjerene dobrim vršnjačkim odnosima, prepoznavanju emocija, usvajanju vještina kanaliziranja emocija i nenasilnog rješavanja sukoba.
Viši razredi škole uključeni su u radionice u kojima se razgovaralo o mentalnoj higijeni odnosno o mentalnom zdravlju mladih. S djecom se razgovaralo o tome kako mogu čuvati svoje mentalno zdravlje, tko su stručnjaci koji se bave zaštitom mentalnog zdravlja, kada i zašto ih potražiti, kako okolini dati do znanja da imaju teškoća, kako oni sami mogu činiti zdrave izbore kojima čuvaju svoje mentalno zdravlje tijekom rasta i razvoja. Tijekom radionica naglasak je stavljen na brigu mladih za sebe te o važnosti dobrih međuljudskih odnosa koji su zaštitni za djecu . Da bi rad s djecom bio dinamičniji i zanimljiviji u predavanja i radionice djeci viših razreda uključio se putem YouTubea popularni talijanski psiholog Luca Mazzucchelli koji se profesionalno bavi međuljudskim odnosima.
Djeca su izuzetno dobro prihvatila ovaj način rada kao i ponuđene teme te se i ovoga puta pokazalo koliko je usvajanje socio-emocionalnih vještina i znanja važno za dječji rast i razvoj.